Apie Jatco JF506e transmisiją:

Rover 45, Rover 75, MG bei Land Rover Freelander automobiliuose būna sumontuota japonų Jatco (Japanese Automatic Transmission COmpany) JF506e transmisija. Tai yra Nissan dukterinė įmonė. Land Rover Freelander ši transmisija skirtingai nuo Rover 75 turi Steptronic funkcija. Tai reiškia, vairuotojas esant poreikiui, gali pats perjunginėti bėgius, kaip su mechaninę pavarų dėžę. JF506e yra 5-ių bėgių. Ši transmisija neturi ligų, dažnai pasitaikančių gedimų, bet joje turi būti reguliariai keičiamas tepalas. Mes patariame tai daryti kas 50.000km. Keitimo operacija yra tiksli, kruopšti, nes JF506e yra labai jautri tiksliam tepalo lygiui viduje. Specialistas gali per vieną keitimą pakeisti visą tepalą esanti ne tik pačioje transmisijoje, bet ir hidrokonverteryje (tokią galimybę suteikia reta transmisija, kituose automobiliuose kartais reikia trijų, ar daugiau kartų beveik pilnam transmisinio skysčio keitimui). Privaloma naudoti originalų (ne universalų) transmisinį tepalą. Netinkančio tepalo naudojimas gręsia bėgių dingimu ir transmisijos remontu.

Kartais, ypač ankstyvuose Rover 75 pasitaiko gedimas: dingsta atbulinis bėgis, pasunkėja 3-čio bėgio įjungimas. Gedimas dažniausiai taisomas be transmisijos išmontavimo.

JF506e sandaros nuotraukos:

hidrokonverterio remontas:

Hidraulinis valdymo blokas:

Jatco JF506e, nuotraukos įvairių remontų metU: